Leserne av tre ledende tyske bilblader k?rer Liqui Moly til nummer én ogs? i ?r

Hvert ?r stiller tre store tyske bilblader sine lesere sp?rsm?let om hvilket motoroljemerke som er best. For fjerde ?ret p? rad ble svaret Liqui Moly.
Leserne av Tysklands tre ledende bilblader Auto Zeitung, Auto Bild og Auto Motor und Sport har enda en gang ytret sin mening. F?rst ut var Auto Zeitung. Bladets ca. 620 000 lesere utnevnte Liqui Moly til sitt favorittsm?remiddel ? for fjerde gang p? rad. Firmaet havnet dessuten p? andre plass i kategorien bilpleieprodukter.
– For et ?r siden ga vi oss selv et l?fte. Vi skal ikke lene oss tilbake etter fremgangen, men bevise dag for dag at vi har fortjent denne utmerkelsen, sier Ernst Prost, adm. dir. i Liqui Moly.
Selv i bladet Auto Bild stemte de 2,6 millioner leserne frem Liqui Moly som beste sm?remiddel. Ogs? her tok Liqui Molys bilpleieprodukter s?lvet.
Auto Motor und Sport var den siste av de tre bladene som publiserte sitt resultat. Bladet ba sine 3,09 millioner lesere om ? k?re sitt ?Best Brand?. Resultatet ble det samme ? Liqui Moly tok f?rsteplassen for fjerde ?ret p? rad.
– Kvaliteten p? en motorolje ligger ikke bare i de tekniske spesifikasjonene og produsentenes godkjenninger, men ogs? i hvordan motoroljen oppfattes av bilkj?rerne. Det er derfor vi hvert ?r ser frem til ? f? resultatene av leserunders?kelsene, sier Ernst Prost.
I Norge distribueres Liqui Moly av KGK Norge AS.

KGK er distribut?r for verdens ledende produsenter av tekniske h?ykvalitets produkter innen bil- og maritim sektor. KGK er en familiebedrift med 60 ?r i bransjen og har 933 ansatte. Konsernet opererer i Sverige, Norge, Finland, Estland, Latvia og Litauen med en omsetning p? ca. tre milliarder svenske kroner. KGK er markedsleder i Norden og representerer over 100 merker som Hella, ZF, Dräger, NGK, VDO, Webasto, Thule, Zirkona og Suzuki. Mer informasjon om KGK produkter er tilgjengelig p? nettstedet:www.kgk.no

Authors

Related posts

Top