Liqui Moly mest popul?r i Tyskland ? tredje ?ret p? rad

N? har forbrukerne talt. Leserne til tre tyske bilblader har uavhengig av hverandre utnevnt Liqui Moly til den beste produsenten av motorolje. “? vinne en slik tittel i bilens hjemland viser at kvalitet og service l?nner seg”, sier Ernst Prost, administrerende direkt?r i Liqui Moly. Det er ikke f?rste gang at selskapet f?r slike utnevnelser.

Hvert ?r sp?r noen av Tysklands ledende bilblader sine lesere om ? stemme p? deres favoritt-produkter til sin bil. Med en leserkrets p? 3.15 million regnes Auto Motor und Sport som den virkelige tungvekteren. Det er derfor sv?rt gledelig for oss i KGK ? meddele at v?r leverand?r Liqui Moly for tredje ?r p? rad har vunnet magasinets stemmer i kategorien sm?remidler.
De andre avisene, Auto Zeitung og Auto Bild har ogs? spurt sine respektive 690 000 og 2,75 millioner lesere om sine favoritt merker. Selv i disse avisene kjempet Liqui Moly hjem seieren i kategorien sm?remidler og endte ogs? opp p? andre plass i kategorien for bilpleiemidler. I ?r er det tredje gang p? rad at Liqui Moly har blitt valgt som det mest popul?re oljemerket av leserne til Auto Zeitung, og andre gang av Auto Bild sine lesere.
“Trippel suksess er mye moro i seg selv”, sier Ernst Prost og fortesetter: “Men det er helt fantastisk for et mellomstort selskap ? vinne over internasjonale giganter som Castrol, Shell, Mobil, Total og Valvoline”. “At Liqui Moly er sv?rt popul?r i hjemlandet Tyskland betyr ikke automatisk at du trenger ? ende opp i toppen p? leserunders?kelser. Det er ikke st?rrelsen som er n?kkelen til v?r suksess”, if?lge Ernst Prost. “Det viktigste er ? produsere produkter av h?yeste kvalitet, og hver dag bestreber vi ? tilby kundene den best mulige service”.
Ernst Prost er meget forn?yd med resultatet, men han vil likevel ikke bare lene seg tilbake. “Vi ?nsker ? forsvare v?r tittel i Tyskland og vi jobber veldig hardt for ? bli like popul?r i andre land”.
KGK er distribut?r for verdens ledende produsenter av tekniske h?ykvalitets produkter innen bil- og maritim sektor. KGK er en familiebedrift med 60 ?r i bransjen og har 800 ansatte. Konsernet opererer i Sverige, Norge, Finland, Estland, Latvia og Litauen med en omsetning p? ca. tre milliarder svenske kroner. KGK er markedsleder i Norden og representerer over 100 merker som Hella, ZF, Dräger, NGK, VDO, Webasto, Thule, Zirkona og Suzuki. Mer informasjon om KGK produkter er tilgjengelig p? nettstedet:www.kgk.no

Authors

Related posts

Top